۱۴۰۱ پنج شنبه ۷ مهر
معرفی

مسئول دفتر پیگیری امور بیماران/ رسیدگی به شکایات : نسا کواکبی

شماره تماس داخلی: 316

 

شرح وظایف:

  • فرهنگ سازی و بستر سازی در خصوص فرآیند رسیدگی به شکایات در بیمارستان
  • ابلاغ خط مشی و فرآیند و فرم رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات
  • فراهم نمودن امکانات دریافت شکایات از کانال های ارتباطی تلفی ، کتبی ، حضوری ، صندوق رسیدگی به شکایات
  • دریافت شکایات کتبی، حضوری ، اینترنتی و پیامکی
  • دریافت هفتگی شکایات از محل های جمع آوری شکایات مثل صندوق ها و...
  • مراجعه به دفتر پرستاری و دریافت شکایات احتمالی در طول عصر یا شب
  • پیگیری و پاسخ به شکوائیه های وصولی از حوزه درمان و بازرسی دانشگاه و سایر ارگان ها ( نظام پزشکی(
  • بررسی شکایت و اطلاع رسانی به شاکی در خصوص نتیجه رسیدگی و یا ادامه روند رسیدگی در صورت عدم حصول نتیجه
  • ثبت شکایات جمع آوری شده در فرم های مربوطه
  • بازدید از بخش ها و اخذ انتقادات و پیشنهادات بیماران و همراهان
  • تجزیه و تحلیل شکایات و ارائه گزارش شکایات در کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان هر 3 ماه یکبار
  • ارائه آمار نوع و تعداد شکایات به بخش های مربوطه و اشتراک گذاری درس های آموخته شده از شکایات
  • تقدیر از کارکنان مورد رضایت بیماران/ همراهان
تاریخ به روز رسانی:
1401/03/17
تعداد بازدید:
139
Powered by DorsaPortal