۱۴۰۲ دوشنبه ۳ مهر
فرایند رسیدگی به شکایات
نحوه دریافت و رسیدگی به شکایات

    تماس با دفتر پیگیری امور بیماران  به شماره تلفن 316- 36465260-044
    صندوق های رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات (محل استقرار صندوق ها در راهروهای بیمارستان، ‌اورژانس،‌ کلینیک تخصصی)
    مراجعه ی حضوری به دفتر پیگیری امور بیماران(در شیفت صبح) و دفتر پرستاری (در شیفت های عصر و شب) و تکمیل فرم اعلان شکایت به همراه شماره تماس جهت اطلاع رسانی نتیجه رسیدگی به شکایات به شاکی
    ثبت شکایت در سایت بیمارستان به آدرس: https://emamhospital.khoyums.ac.ir
    ارسال شکایت از طریق پست الکترونیک بیمارستان به آدرس: emamkhoy.hos@gmail.com

فرآیند پیگیری امور بیماران و رسیدگی به شکایات 
تاریخ به روز رسانی:
1402/06/08
تعداد بازدید:
432
Powered by DorsaPortal