۱۴۰۲ سه شنبه ۴ مهر
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه اصلی
معرفی بیمارستان
تاریخچه
حوزه ریاست
ریاست
مدیریت
حراست
روابط عمومی
معاونت آموزشی پژوهشی
معاونت آموزشی
معاون آموزشی
معرفی
شرح وظایف
ارتباط با معاون آموزشی
اعضای هیئت علمی
معرفی
شرح وظایف
برنامه حضور
فرم هاو آئین نامه ها
گروه های آموزشی
پرستاری
مامایی
تکنولوژی اتاق عمل
فوریت های پزشکی
کارکنان معاونت آموزشی
معرفی و شرح وظایف
فراگیران
آیین نامه ها و فرم ها
فرایند ها و محتواهای آموزشی
آموزش مجازی
تماس با ما
معاونت پژوهشی و توسعه تحقیقات بالینی
معاون پژوهشی
معرفی
شرح وظایف
ارتباط با معاون پژوهشی
واحد توسعه تحقیقات بالینی
معرفی واحد و تاریخچه
اهداف و برنامه ها
کارکنان واحد
آئین نامه ها و فرم ها
جلسات شورای پژوهشی
تماس با ما
دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی و مجلات
کتابخانه بیمارستان امام خمینی {ره}
کتابخانه دیجیتال
چارت های سازمانی
رسالت و چشم انداز
درجه اعتبار بخشی بیمارستان
ارتباط با ما
واحد های بیمارستان
واحد های درمانی
بخش های بستری
جراحی زنان
مامایی و زایمان
نوزادان
اطفال 1 و 2
قلب مردان
قلب زنان
(زایمان) LDR
ICU
CCU
NICU
بخش های سرپایی و پاراکلینیک
اورژانس
اورژانس تحت نظر
اورژانس مامایی
کلینیک های بیمارستان
کلینیک تخصصی
کلینیک ناباروری
کلینیک بیماران خاص
کلینیک آموزش و پیگیری بیمار
تصویربرداری
MRI
سونوگرافی
ماموگرافی
دانسیتومتری
CT Scan
آزمایشگاه
انبار دارویی و داروخانه سرپایی
اتاق عمل و CSR
دفتر خدمات پرستاری
مدیر خدمات پرستاری
سوپروایزر آموزشی
سوپروایزر بالینی
سوپروایزر آموزش سلامت
کارشناس کنترل عفونت
شرح وظایف
دستورلعمل های کنترل عفونت
پمفلت های کنترل عفونت
واحد های پشتیبانی
IT
امور مالی
درآمد
صدور تعرفه
ترخیص
بیمه گری
حسابداری
دریافت و پرداخت
کارانه
رسیدگی به اسناد
تدارکات و کارپردازی
امین اموال
امور آموزش
کتابخانه
کارشناس EDO
مدیریت اطلاعات سلامت
مددکاری
بهداشت محیط حرفه ای
تجهیزات پزشکی
مدیریت منابع انسانی
تاسیسات و نگهداشت
خدمات
امور تغذیه و آشپزخانه
دفتر بهبود کیفیت و ایمنی بیمار
ایمنی بیمار
معرفی
فرم گزارش فوری وقایع ناخواسته
دستورلعمل های ایمنی بیمار
بهبود کیفیت و اعتبار بخشی
معرفی
دستورلعمل های اعتبار بخشی
کمیته های بیمارستانی
کمیته اخلاق بالینی
دستورالعمل ها
لیست اسامی اعضا
صورتجلسات کمیته بیمارستانی اخلاق بالینی
کمیته های اخلاق بالینی سال 1401
کمیته های اخلاق بالینی سال 1402
راهنمای مراجعین
فرایند ترخیص بیمار
فرایند پذیرش
پذیرش بستری
پذیرش سرپایی
دفتر پیگیری امور بیماران/رسیدگی به شکایات
معرفی
فرایند رسیدگی به شکایات
میز خدمت بیماران
نوبت دهی اینترنتی
جواب اینترنتی آزمایشات
آموزش بیمار
پمفلت های آموزش به بیمار
مطالب آموزشی
کلاس های آموزشی
پزشکان
انتقادات و پیشنهادات
کتابخانه
دوباره تلاش کنید
شرح وظایف
شرح وظایف معاون آموزشی و پژوهشی بیمارستان
بخش اول: بهبود وضعیت آموزشی بیمارستان
1- مشارکت در جلسات تیم مدیریت آموزشی، مدیریت و رهبری اجرایی و کمیته های بیمارستانی به منظور تسهیل اقدامات و برنامه های حوزه آموزشی و تضمین بهبود مستمر فعالیت های این حوزه
2- برنامه ریزی و نظارت بر حسن اجرای اقدامات بهبود کیفیت آموزش و پژوهش در بیمارستان
3- برنامه ریزی و نظارت بر حسن اجرای اقدامات بهبود کیفیت فضاهای آموزشی موجود بیمارستان
4- پایش مستمر عوامل موثر بر کیفیت آموزش و پژوهش
5- نظارت بر اجرای برنامه ها و مقررات آموزشی در بخش های بالینی و درمانگاه ها
6- تلاش در جهت بهبود و ارتقای امکانات رفاهی اعضاء هیئت عملی و فراگیران
7- برنامه ریزی و نظارت بر اجرای اخلاق پزشکی و ایمنی بیمار در بخش ها
بخش دوم: امور هیئت علمی بالینی در بیمارستان ها
1- برنامه ریزی و نظارت بر حسن اجرای اقدامات ارتقای وضعیت فضا، تجهیزات و امکانات رفاهی مرتبط با اعضای هیئت علمی
2- برنامه ریزی و نظارت بر حسن اجرای اقدامات ارتقای توانمندی اعضای هیئت علمی
3- نظارت بر ارائه گزارش کار و فعالیت آموزشی و درمانی اعضای هیئت علمی بالینی در بخش های مختلف
4- نظارت بر ارزشیابی فعالیت های آموزشی (کمیت و کیفیت) اعضای هیئت علمی
5- فراهم نمودن زمینه های لازم جهت همکاری آموزشی- پژوهشی اعضای هیئت علمی
بخش سوم: تجهیزات آموزشی و پژوهشی
1- برنامه ریزی و هماهنگی جهت ارتقای وضعیت تجهیزات و تکنولوژی های آموزشی
2- نظارت بر تجهیز و اداره کتابخانه بیمارستان و به روز بودن منابع در دسترس
3- نظارت بر تنظیم برنامه های استفاده از فضای آموزشی (سالن کنفرانس و کلاس های درس)
4- برنامه ریزی جهت توسعه فضا، امکانات و تسهیلات آموزشی متناسب با برنامه های توسعه ای دانشکده در حوزه آموزش
بخش چهارم: آموزش فراگیران
1- نظارت بر حسن اجرای برنامه های آموزشی فراگیران
2- نظارت بر برنامه ریزی دوره های آموزشی فراگیران (حضور، دریافت آموزش، ارزشیابی و . . .)
3- برنامه ریزی برای بهبود وضعیت آموزشی بر اساس نتایج رضایت سنجی فراگیران
4- تشکیل جلسات مشورتی دانشجویان به منظور اخذ نظرات آنان در حوزه های آموزشی و رفاهی در بیمارستان و برنامه ریزی برای اجرای اقدامات اصلاحی و ارتقایی
بخش پنجم: ارتباطات درون و برون بخشی
1- تشکیل و اداره کمیته های آموزشی و پژوهشی بیمارستان (با حضور ریاست بیمارستان،روسای بخش ها و مدیران مرتبط)،کمیته های دانشجویی و فراگیران
2- تعامل و ارتباط متقابل با حوزه معاونت آموزشی دانشکده جهت پیگیری برنامه های مشترک و تسهیل امورات جاری
3- هماهنگی و همکاری با حوزه معاونت آموزشی سایر مراکز جهت همسویی برنامه های آموزشی دانشکده
4- تعامل و ارتباط متقابل با روسای بخش ها جهت ارتقای وضعیت ارائه آموزش به فراگیران
تاریخ به روز رسانی:
1401/03/16
تعداد بازدید:
418
کلیه حقوق متعلق به سایت دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خوی می باشد.
دانشجویان
هیات علمی
کارکنان
عموم
Powered by
Dorsa
Portal