- نظارت و پیگیری اموری که از سوی رئیس دانشکده ابلاغ گردیده است
- دریافت مکاتبات واحدهای دانشکده و صدور ابلاغ کلیه مکاتبات، دستورات و نظرات آن دانشکده به واحدها و یا
مؤسسات و سازمانهای خارج از دانشکده
- تهیه و تنظیم صورتجلسات شوراها و کمیته هایی که در محدوده تشکیلات حوزه ریاست دانشکده تشکیل می گردد
- تنظیم قرار ملاقاتهای ارباب رجوع با رئیس دانشکده
- پیگیری و ارسال و دریافت نمابرهای رئیس دانشکده
- پیگیری ثبت نامه های دفتر رئیس دانشکده
- نظارت بر امور داخلی دفتر و نیز تشریفات میهمانان رئیس دانشکده از جمله وظایف مسئول دفتر می باشد
- برنامه ریزی و نظارت جهت اجرای مصوبات شورای سازمان اسناد ملی ایران در زمینه امحاء اوراق زاید و انتقال پرونده های راکد به مرکز بایگانی راکد دانشکده و تحویل اسناد ملی واجد ارزش
- ارزشیابی اوراق و سوابق راکد به منظور تشخیص و تعیین اوراق زاید قابل امحا بر اساس راهنمایی واحد اسناد
- جمع آوری و طبقه بندی و ترکیب، حذف و متحدالشکل ساختن فرمهای مورد عمل و نظارت بر تهیه و تکثیر فرمها به منظور جلوگیری از تهیه فرمهای غیر استاندارد تکراری و غیر لازم
-پاسخگوئی به ارباب رجوع بر اساس مقررات مربوطه
- انجام هماهنگی های مربوط به جلسات هیات رئیسه دانشکده